Πως να αξιοποιήσεις στο έπακρο τα Social Media το 2021

Αν χρησιμοποιήσεις τα social media με τον σωστό τρόπο, θα δημιουργήσεις έλξη και θα χτίσεις ίντριγκα. Αν, όμως, τα χρησιμοποιήσεις με τον λάθος τρόπο, μπορεί να τα κάνεις μαντάρα και να δείχνεις αδύναμος και απελπισμένος.

Γι’ αυτό το λόγο λοιπόν, πρέπει να εξετάσουμε τα social media – όχι μόνο σαν έναν τρόπο να χτίσεις έλξη, αλλά και σαν έναν τρόπο να αποφύγεις την καταστροφή της έλξης.

Πριν πάμε όμως στο ζουμί…

Στο GO Online σε περιμένουν 3 Δωρεάν Σεμινάρια! Κάνε Δωρεάν Εγγραφή και δες τα εντελώς Δωρεάν για Πάντα!

Τα Κακά, τα Χειρότερα, και τα Χείριστα

Η σκοτεινή πλευρά των social media είναι πως το μεγαλύτερό τους μέρος σχετίζεται με τον εγωισμό.

Όταν μια γυναίκα ποστάρει μια φωτογραφία της στα social, οι άντρες συνήθως υποθέτουν πως ο καλύτερος τρόπος για να της τραβήξουν την προσοχή είναι με το να αρχίσουν τα likes σε όλες τις φωτογραφίες της. Με άλλα λόγια, χωρίς να θέλουν γίνονται απλά άλλος ένας «θαυμαστής».

Ένα εκπληκτικό ποσοστό των αντρών πιστεύουν πως μπορούν να τραβήξουν το ενδιαφέρον μιας γυναίκας με το να κάνουν like σε όλα της τα ποστ. Αν το να χτίσεις ερωτική έλξη ήταν τόσο εύκολο, όλοι οι άντρες θα κάνανε σεξ με την κοπέλα των ονείρων τους.

Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει πως απαγορεύεται να κάνεις like σε ένα ποστ μιας κοπέλας. Το να κάνεις like που και που δείχνει σε μια κοπέλα πως αναγνωρίζεις την ύπαρξή της και πως μπορεί να ενδιαφέρεσαι για εκείνη – το μπορεί είναι η λέξη κλειδί, γιατί η αμφιβολία και αβεβαιότητα είναι σημαντικοί παράγοντες όταν μιλάμε για τη δημιουργία έλξης.

Οι Κίνδυνοι των Social Media

Θα σου μια μικρή ιστοριούλα για τα social media που μου είπε μια φίλη μου όταν είχαμε βγει για ένα καφεδάκι.

Όταν η φίλη μου η Μαρία λοιπόν βρήκε τυχαία το προφίλ του Γιάννη στα social media, δεν μπορούσε να το πιστέψει – ο Γιάννης είχε αλλάξει τόσο πολύ που με το ζόρι τον αναγνώρισε.

Στο λύκειο, ο Γιάννης ήταν λεπτός και μικροκαμωμένος. Τώρα, ο Γιάννης ήταν ένας δυνατός και όμορφος άντρας. Αφού ανταλλάξανε μερικά μηνυματάκια λοιπόν, η Μαρία και ο Γιάννης κανονίσανε να βγούνε κάποια μέρα.

Αλλά το κακό δεν άργησε να γίνει. Η Μαρία είχε αρχίσει να ξενερώνει με τη συμπεριφορά του Γιάννη. Κάθε φορά που ανέβαζε μια φωτογραφία, ο Γιάννης θα πάταγε like πιο γρήγορα κι από τον Λούκι Λουκ της Άγριας Δύσης. Δεν είχε σημασία τι ανέβαζε, ο Γιάννης θα έκανε σχόλιο ή θα έκανε like αστραπιαία.

Η Μαρία, λοιπόν, δεν ήξερε γιατί, αλλά άρχισε να χάνει το ενδιαφέρον της για τον Γιάννη. Γιατί, ρε παιδί μου, αντιδρούσε σε ό,τι έκανε; Η διαθεσιμότητα και το τεράστιο ενδιαφέρον του βρωμάγανε απελπισία.

Όταν ο Γιαννάκης προσπάθησε να κανονίσει ραντεβουδάκι εκείνο το ΣΚ, το Μαράκι του είπε πως είχε δουλειές και πως δεν θα είναι διαθέσιμη τις επόμενες βδόμαδες.

Και ενώ ο Γιάννης απογοητεύτηκε από την απάντηση της Μαρίας, εκείνος δεν σταμάτησε να κάνει like σε ό,τι ανέβαζε η Μαρία στα social media. Ο Γιάννης πίστευε πως αν συνεχίσει να λούζει τη Μαρία με αρκετή προσοχή, εκείνη, αργά ή γρήγορα, θα καταλάβαινε πόσο φοβερός τύπος είναι.

Αυτό, όμως, που δεν ήξερε ο Γιάννης ήταν πως η Μαρία τσέκαρε το προφίλ και ενός άλλου τύπου που είχε γνωρίσει πριν μερικές βδομάδες (ένας τύπος που λεγόταν Νίκος).

Ο Νίκος δεν ήταν τόσο ενεργός στα social media, αλλά όποτε ανέβαζε μια φωτογραφία, πάντα έκανε κάτι ενδιαφέρον και διασκεδαστικό. Συνήθως, ήταν σε κάποιο ταξίδι με παρέα ή πήγαινε για ορειβασία σε γαμάτα μέρη… με παρέα ή πήγαινε για καταδύσεις… πάλι με παρέα. Όσο περισσότερο κοίταζε το προφίλ του η Μαρία, τόσο περισσότερο της άρεσε.

Τις επόμενες βδομάδες λοιπόν, η Μαρία σκεφτόταν τον Νίκο όλο και περισσότερο. Τι τυπάκι ήταν; Δεν είχε ιδέα. Εκείνος της έκανε like αραιά και που και της έστελνε μόνο αν εκείνη του έστελνε πρώτη. Ο Νίκος ήταν ένα μυστήριο. Αλλά, απ’ όσα έβλεπε η Μαρία, ήταν σίγουρα ενδιαφέρων και ελκυστικός τύπος.

«Μήπως να του στείλω μήνυμα και να του πω να βγούμε;» σκέφτηκε το Μαράκι.

Social Media και Ρίσκα

Σε μια μελέτη, οι επιστήμονες στο Πανεπιστήμιο της Αλάσκα ανακάλυψαν πως οι γυναίκες γουστάρουν περισσότερο άντρες που παίρνουν τα ρίσκα του «πρωτόγονου κυνηγού» και λιγότερο αυτούς που παίρνουν χαζά ρίσκα. Τα ρίσκα του «πρωτόγονου κυνηγού» περιλαμβάνουν δραστήρια χόμπι σε εξωτερικούς χώρους όπως, ορεινή ποδηλασία, καταδύσεις, ορειβασία, και γενικά extreme sports.

Τα αποτελέσματα της μελέτης ήταν ότι οι γυναίκες έλκονται περισσότερο από άντρες που παίρνουν ρίσκα όπως αυτά που έπαιρναν οι αρχέγονοι πρόγονοί μας όταν κυνηγούσαν. Αντιθέτως, οι άντρες που παίρνανε «χαζά ρίσκα» θεωρούνταν λιγότερο ελκυστικοί. Ένα καλό παράδειγμα ενός «χαζού ρίσκου» είναι να κλέβεις από ένα σουπερμάρκετ ή από ένα κατάστημα ρούχων.

Social Media και Ζήλια

Μια άλλη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό CyberPsychology & Behavior ανακάλυψε πως τα social media μπορεί να ευθύνονται για τα ανεβασμένα επίπεδα ζήλιας και καψυποψίας στις ερωτικές σχέσεις.

Συνήθως, η φύση των social media είναι διφορούμενη και ο καθένας ερμηνεύει τα πράγματα όπως θέλει. Αυτό συχνά οδηγεί σε υψηλά επίπεδα ζήλιας μεταξύ των αντρών και των γυναικών. Βέβαια, αυτή τη γνώση μπορείς να την χρησιμοποιήσεις υπέρ σου.

Το να δημιουργείς ψεύτικη ζήλια είναι ένας αποδοτικός τρόπος για να τραβήξεις την προσοχή μιας γυναίκας που σε ψιλογράφει.

Αν, όμως, θες να εισάγεις το στοιχείο της ζήλιας στη σχέση σου, δεν πρέπει να είσαι ξεκάθαρος και να το κάνεις πολύ φανερά. Το να ανεβάζεις προκλητικές φωτογραφίες στα social media με άλλη γυναίκα απλά θα προκαλέσει δυσαρέσκεια και θα δημιουργήσει όλων των ειδών προβλήματα.

Αντ’ αυτού, είναι πολύ καλύτερο οι φωτογραφίες σου απλά να περιλαμβάνουν και άλλες όμορφες γυναίκες στην παρέα. Μια φωτογραφία παρέα με μια σέξι γυναίκα είναι αρκετή για να δημιουργήσει ένα αίσθημα άγχους και ανταγωνισμού. Το μυαλό μιας γυναίκας θα πάει αυτόματα στα αισθήματα ζήλιας, τα οποία, με τη σειρά τους, θα την κάνουν να νιώθει τρομερή ερωτική έλξη για σένα.

Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί πως σε μια άλλη μελέτη έδειξε πως οι γυναίκες βρίσκουν τους άντρες πιο ελκυστικούς όταν φωτογραφίζονται με άλλες ωραίες γυναίκες (αυτό μπορεί να συμπεριλαμβάνει και πρώην ή ακόμα και τελείως άγνωστες).

Αυτό το φαινόμενο, γνωστό και ως mate choice copying, χτίζει πάνω στη θεωρία που λέει ότι οι άντρες γίνονται πιο ελκυστικοί όταν τους επιλέγουν άλλες ωραίες γυναίκες. Και ενώ σε αυτή την περίπτωση η ερωτική έλξη βασίζεται σε απλά έναν «διακόπτη» που λέμε εδώ στην παρέα των GentlemenOnly, κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει τα πραγματικά αποτελέσματα αυτού του φαινομένου.

Social Media και Στάτους

Αν ο στόχος σου είναι να δημιουργήσεις ερωτική έλξη, πρέπει να ανεβάζεις όσες περισσότερο φωτογραφίες υψηλού στάτους μπορείς.

Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο British Journal of Psychology μελέτησε πως η ερωτική έλξη σχετίζεται με το υψηλό στάτους. Η μελέτη έδειξε πως οι άντρες που ανέβαζαν φωτογραφίες σε μια Bentley Continental ήταν πολύ πιο ελκυστικοί από τους άντρες σε ένα Ford Fiesta. «Εντάξει, σίγα…» θα πεις και θα έχεις δίκιο.

Αλλά, μια άλλη έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Evolutionary Psychology έδειξε πως οι άντρες που φωτογραφίζοταν σε πολυτελή διαμερίσματα βαθμολογήθηκαν με μεγαλύτερο βαθμό απ’ ότι οι ίδιοι άντρες όταν φωτογραφήκαν απλά στον δρόμο.

Οι γυναίκες γουστάρουν άντρες με υψηλό στάτους. Το ακριβό αμάξι, το πολυτελές διαμέρισμα, και το χλιδάτο lifestyle σηματοδοτούν πως ένας άντρας θα έχει χαρακτηριστικά υψηλής αξίας όπως αυτοπεποίθηση, ευφυΐα, εξουσία, και επιμονή.

Αλλά, δεν πρέπει να εξαρτάσαι αποκλειστικά από τέτοιες κραυγαλέες επιδείξεις υψηλού στάτους.

Πρέπει να ανεβάζεις φωτογραφίες που αντικατοπτρίζουν ένα lifestyle που είναι και ενδιαφέρον και ελκυστικό. Φωτογραφίες από σωματικές δραστηριότητες, από ταξίδια, από την επιχείριση που χτίζεις, από τα χόμπι σου, είναι όλες φωτογραφίες που επικοινωνούν υψηλή αξία.

Social Media και Social Proof

Μια μελέτη στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια εξερεύνησε την επίδραση που είχε αυτό που εμείς λέμε «social proof» στην ερωτική έλξη. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι άντρες και οι γυναίκες δείχναν πιο ωραίοι όταν φωτογραφίζονταν με παρέα.

Όταν θες να δημιουργήσεις έλξη, όλα όσα ανεβάζεις στα social media πρέπει να αποσκοπούν στο να χτίσουν το στάτους και την αξία σου.

Οι άνθρωποι είναι κοινωνικά όντα, οπότε δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάς τη δύναμη του «social proof» και το ρόλο του στην ερωτική έλξη. Μια καταπληκτική μορφή του «social proof» είναι αυτό που λέμε «preselection». Πως, όμως, δουλεύει αυτό;

Μπαίνει σε ένα μπαρ ένας άντρας. Οι γυναίκες στο μπαρ τον βλέπουν και τον αγνοούν – εξάλλου, απλά βλέπουν έναν άντρα που μπορεί να είναι οποισδήποτε να μπαίνει σε ένα μπαρ.

Φαντάσου τώρα τον ίδιο άντρα να μπαίνει στο ίδιο μπαρ, αλλά αυτή τη φορά αγκαζέ με μια όμορφη γυναίκα. Οι άλλες γυναίκες βλέπουν τον άντρα και η αντίδρασή τους είναι εντελώς διαφορετική. Ο άντρας δεν είναι πια ο μέσος τύπος που μπαίνει σε ένα μπαρ. «Τι είναι αυτό που έκανε αυτόν τον άντρα να έλξει μια τόσο όμορφη γυναίκα;» σκέφτονται οι γυναίκες στο μπαρ.

Αυτή, φίλε, είναι η δύναμη του «preselection». Αυτός ο άντρας είναι προεπιλεγμένες από μια πανέμορφη γυναίκα, οπότε οι άλλες γυναίκες στο μπαρ τον βλέπουν αυτόματα ως άντρα με υψηλή αξία.

Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, όταν περνάς έξω από ένα μαγαζί και δεις ότι έχει ατελείωτη ουρά από κόσμο, τότε θα αρχίσεις να αναρωτιέσαι τι έχει αυτό το μαγαζί και έχει τέτοια ουρά απ’ έξω. Οι περισσότεροι θα υποθέσουν πως έχει γαμάτα ποτά ή γαμάτη μουσική.

Μια έρευνα από τη Βασιλική Εταιρεία του Λονδίνου μελέτησε το «social proof» με περισσότερη λεπτομέρεια. Η έρευνα ανέλυσε πως αντιδρούσαν οι γυναίκες που συμμετείχαν σε φωτογραφίες ενός άντρας με μια γυναίκα (με τη γυναίκα να κοιτάζει τον άντρα με διαφορετικές εκφράσεις). Στις φωτογραφίες, οι εκφράσεις της γυναίκαας ήταν (α) χαμόγελο, (β) βαρεμάρα, ή (γ) ουδέτερη. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι γυναίκες έδωσαν μεγαλύτερη βαθμολογία στους άντρες στους οποίους η γυναίκα «χαμογελούσε».

Άλλες μελέτες που μελέτησαν την επίδραση του «social proof» στην ερωτική έλξη βρήκαν παρόμοια αποτελέσματα.

Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal of Social, Evolutionary and Cultural Psychology εξήγησε πως είναι πιο πιθανό οι γυναίκες να έλκονται από άντρες που είναι σε σχέση, αντί για άντρες που είναι ελεύθεροι.

Επιπλέον έρευνα σε αυτό το σκοτεινό κομμάτι της ερωτικής έλξης αποκάλυψε πως οι γυναίκες έλκονται περισσότερο από άντρες σε σχέση όταν η κοπέλα είναι όμορφη. Με άλλα λόγια, αν εσύ κυκλοφορείς με την Μαρία την άσχημη, ούτε θα εμπνέεις πολύ ούτε θα ανεβάζεις την αξία σου.

Το «social proof» είναι ένα εργαλείο που μπορεί να φέρει καταπληκτικά αποτελέσματα στα social media.

Και με βάση την επιστημονική βιβλιογραφία που υπάρχει σε αυτόν τον τομέα, μπορούμε άνετα να πούμε πως οι άντρες που κυκλοφορούν με όμορφες γυναίκες ανεβάζουν αμέσως την αξία τους και γίνονται φοβερά ελκυστικοί στην πορεία.

Κάθε φορά που ανεβάζεις την αξία σου σε σημείο που φέρνει πρεστίζ ή αναγνώριση (για παράδειγμα, όταν σε δουν με μια πανέμορφη γυναίκα ή όταν είσαι γνωστός σε κάποιον τομέα), τότε δείχνεις «social proof» και υψηλή αξία.

Μέχρι και όταν περνάς καλά με την παρέα σου, μπορείς να επιδείξεις θετικό «social proof» μόνο και μόνο που είσαι κοινωνικός και οι φίλοι σου σε συμπαθούν και περνάνε καλά μαζί σου.

Το να δείξεις «social proof» είναι ένας φοβερός τρόπος για να δημιουργήσεις ερωτική έλξη, καθώς οι άνθρωποι δεν είμαστε τίποτα άλλο παρά κοινωνικά όντα.

ΔΩΡΕΑΝ EBOOK
25 Βήματα για να Κανείς Δική σου Όποια Γυναίκα Θες!
Κατέβασε ΤΩΡΑ το Δωρεάν eBook ’25 Βήματα για να Κάνεις Δική σου Όποια Γυναίκα Θες’