7 Σεξουαλικές Στρατηγικές για Άντρες

σεξουαλικές στρατηγικές για άντρες με αυτοπεποίθηση

Λοιπόν, σήμερα σοβαρεύουν τα πράγματα. Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε με δεδομένα. Ώρα για επιστημονικές έρευνες και μελέτες από τις οποίες προκύπτουν οι κάτωθι στρατηγικές που θα διαβάσεις. Πολλά από αυτά που θα δεις σήμερα εδώ δεν βρίσκονται εύκολα σε απλά blogs και θέλουν ουσιαστικό ψάξιμο σε σελίδες εκπαιδευτικού περιεχομένου Πανεπιστημίων. 

Περιεχόμενα
  1. 1. Απόκτηση & προβολή πόρων
  2. 2. Επίδειξη Status
  3. 3. Επίδειξη (ή προσποίηση) δέσμευσης
  4. 4. Επίδειξη ικανότητας
  5. 5. Επίδειξη αυτοπεποίθησης
  6. 6. Επίδειξη ευφυΐας
  7. 7. Διασημότητα (Social Proof)

Εννοείται πως τα απλοποιήσαμε όσο περισσότερο γίνεται γιατί, εντάξει, εδώ είμαστε για να σπρώξουμε και όχι για να γράψουμε εξετάσεις.

Υπάρχουν αμέτρητα βιβλία και μαθήματα, για να μην υπολογίσουμε τα άρθρα σε όλο το διαδίκτυο, που διδάσκουν στους άντρες πώς να βρίσκουν γυναίκες.

Πριν προχωρήσουμε όμως… Αν θέλεις να μάθεις τα πάντα για τις γυναίκες και το παιχνίδι, μπορείς να διαβάσεις το βιβλίο μας: «Μυστικά Αξίας: Πως να Αποκτήσεις τη Νοοτροπία Ενός Γαμάτου Άντρα.»

Λίγα από αυτά τα άρθρα και τα προϊόντα βασίζονται όμως σε πραγματική επιστήμη, γεγονός που μπορεί να δημιουργήσει κάποια σύγχυση.

Αυτό το άρθρο βασίζεται σε αποδεδειγμένες στρατηγικές γνωριμιών για άντρες που έχουν μελετηθεί και μετρηθεί.

Χωρίζουμε κάθε στρατηγική σε 4 ενότητες:

  • Η γενικά εικόνα της στρατηγικής
  • Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί στις γυναίκες
  • Πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη στρατηγική ενάντια στον ανταγωνισμό
  • Πόσο αποτελεσματική είναι στην πραγματικότητα αυτή η στρατηγική ζευγαρώματος

Είσαι έτοιμος, μύστη; Πάμε να ξεκινήσουμε.

1. Απόκτηση & προβολή πόρων

image 2

Αυτή είναι μία από τις πιο διαδεδομένες στρατηγικές.

Το να οδηγάς ακριβό αυτοκίνητο, η αγορά ακριβών ρολογιών και το καλό κοστούμι είναι μόνο μερικοί από τους αμέτρητους τρόπους με τους οποίους οι άντρες προσπαθούν να επικοινωνήσουν το κύρος και τους πόρους τους.

Η χρήση της απόκτησης και προβολής πόρων στην κατάρριψη του ανταγωνισμού

Οι επιχειρήσεις βασίζονται στον ανταγωνισμό για τους πόρους.

Για να σε ρωτήσουμε κάτι; Γιατί δουλεύεις; Η ερώτηση δεν είναι αστεία. Αλήθεια, ποιος ο λόγος που δεσμεύεις και αφιερώνεις τον πολύτιμο χρόνο σου ώστε να μπλέκεις κάθε μέρα στο μποτιλιάρισμα και να είσαι σε ένα μέρος, που το πιθανότερο δεν θα ήθελες να βρίσκεσαι, και να φοράς το ψεύτικο χαμόγελό σου αντικρίζοντας πρόσωπα που ούτε καν θα ήθελες να βλέπεις;

Κάθε φορά που πηγαίνεις στη δουλειά, πηγαίνεις για να αποκτήσεις  πόρους. Και κάθε φορά που προσπαθείς να βγάλεις περισσότερα χρήματα, ανταγωνίζεσαι για αυτούς τους πόρους.

Οι άντρες προσπαθούν επίσης να υποτιμήσουν τους πόρους των άλλων αντρών υπονοώντας ότι «στάθηκαν τυχεροί» ή «έκλεψαν». Όταν οι άντρες λένε ότι άλλοι έκλεψαν ή στάθηκαν τυχεροί, προσπαθούν να υπονομεύσουν τη σχέση μεταξύ των αποτελεσμάτων τους (των πόρων που απέκτησαν) και των γονιδίων τους.

Αν έκλεψαν ή στάθηκαν τυχεροί, τότε αυτό σημαίνει ότι δεν μπόρεσαν να επαναλάβουν τα αποτελέσματα, ΔΕΝ έχουν τα χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα για την απόκτηση πόρων και, επομένως, ΔΕΝ πρόκειται να κάνουν καλά παιδιά.

Η υποτίμηση άλλων αντρών για τη διαθεσιμότητα των πόρων τους μπορεί να είναι αποτελεσματική σε μακροχρόνιες γνωριμίες, αλλά είναι σχετικά αναποτελεσματική σε βραχυχρόνιες γνωριμίες.

Ποια η αποτελεσματικότητα της προβολής πόρων;

Δεν θα πέσεις κι από τα σύννεφα αν μάθεις πως οι πόροι παρέχουν στους άντρες πολλή δύναμη για γνωριμίες. Απλά, θυμήσου και την, κλασική πλέον, ατάκα του Al Pacino ως Antonio Montana στον Σημαδεμένο.

E dCxISNnZA RkQIGnNvak65iKTrn4PFwAHsl08KgBzbYiQwRwTfP37eY9TZ6L9Qcv26YD5dmtttyxf92jsSI5Y1qKqWOL93deMthX9uRPMsnAqojRHX1m12DHE5dbvYJGNuOtsMMbA S uOUw
Al Pacino fabbyquotes

Ο Steven Pinker λέει ότι ένας από τους καλύτερους παράγοντες πρόβλεψης της ελκυστικότητας της συζύγου είναι το εισόδημα του συζύγου.

Αμέτρητες μελέτες δείχνουν πλέον τη σημασία των πόρων για το ζευγάρωμα. Οι πόροι είναι πιο αποτελεσματικοί για το μακροπρόθεσμο ζευγάρωμα, αλλά μπορούν επίσης να βοηθήσουν για το βραχυπρόθεσμο ζευγάρωμα.

Οι Townsend και Levy για παράδειγμα διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες προτιμούσαν να συνάπτουν τόσο βραχυπρόθεσμες όσο και μακροπρόθεσμες σχέσεις με άνδρες που φορούσαν ακριβά ρούχα.

Και μπορείς επίσης να το δείς στην έρευνα του Buss. Οι γυναίκες εκτιμούν περισσότερο τους πόρους για τη μακροπρόθεσμη σχέση, αλλά δείχνουν επίσης μεγάλη εκτίμηση για τους πόρους στο βραχυπρόθεσμο ζευγάρωμα:

Mw1ziH6wLJTfiqlTYJ3MM0p6CWSoqoMW5J3l9wVPAkyrvozlxjhMGKOOTolRFlWPDa6ePcU2BFHAVriWa7JFovcEyA2o1zBAf0GjuvMFAtexXUqAkytUU040Tv3TnLiozCuQC3a6 fMNJgjETQ
Πηγή: Sexual Strategies Theory, Buss & Schmitt, https://doi.org/10.1037/0033-295X.100.2.204

Ο τρόπος με τον οποίο οι άντρες χρησιμοποιούν τους πόρους μπορεί επίσης να επηρεάσει τα ραντεβού, τόσο μακροπρόθεσμα όσο και βραχυπρόθεσμα. Μπορείς να δείς από την έρευνα των Buss & Schmitt ότι η «τσιγκουνιά» είναι μεγαλύτερο απωθητικό για τις γυναίκες στα βραχυπρόθεσμα ραντεβού απ’ ό,τι στα μακροπρόθεσμα ραντεβού:

92xnTBw2bVurELzCN9mdDO TYAUS25CuCSiH8tOnY Po5qQc
Πηγή: Sexual Strategies Theory, Buss & Schmitt, https://doi.org/10.1037/0033-295X.100.2.204

Γιατί οι γυναίκες να ενδιαφέρονται για τους πόρους για το βραχυπρόθεσμο ζευγάρωμα;

Λοιπόν, σκέψου πώς θα μπορούσε να έχει εξελιχθεί η προτίμηση για τους πόρους μόνο για βραχυπρόθεσμα ραντεβού. Ακόμη και αν μόνο λίγες γυναίκες κατάφερναν να «κατοχυρώσουν» έναν άντρα με πολλούς πόρους, θα μπορούσε να έχει νόημα για τις γυναίκες να αναπτύξουν μια προτίμηση για περιστασιακό σεξ με πλούσιους άνδρες αντί για φτωχούς.

Επιδεικτική κατανάλωση: Πέτα χρήματα και πέρνα καλά όσο κάποιοι, μη έχοντες, πετάνε χαρταετό

Αναφέραμε ότι οι πόροι μπορούν να βοηθήσουν και στο βραχυπρόθεσμο ζευγάρωμα.

Οι πόροι είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικοί στο βραχυπρόθεσμο ζευγάρωμα όταν είναι τόσο άφθονοι που ο άνδρας ξοδεύει σαν να μην τον νοιάζει καθόλου… Αυτό ονομάζεται «επιδεικτική κατανάλωση» (Thorstein Veblen, 1899) και αναφέρεται στην επίδειξη μιας τεράστιας ποσότητας πόρων.

Η έρευνα δείχνει ότι η επιδεικτική κατανάλωση λειτουργεί βραχυπρόθεσμα, αλλά όχι μακροπρόθεσμα. Ενδεχομένως, λοιπόν, οι γυναίκες να γνωρίζουν ότι οι επιδεικτικοί καταναλωτές ενδιαφέρονται κυρίως για περιστασιακό σεξ και δεν είναι εύκολο να τους καπαρώσουν.

Οι περισσότεροι άντρες όμως δεν έχουν τεράστιους πόρους.

Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι περισσότεροι άντρες χρησιμοποιούν πόρους για μακροχρόνιο ζευγάρωμα, υποσχόμενοι να διαθέσουν αυτούς τους πόρους σε μια ανύπαντρη γυναίκα, μαζί με την αφοσίωση, την υποστήριξή και την δέσμευσή τους.

2. Επίδειξη Status

Η ισχύς και το status συνάδουν με τους πόρους, αλλά δεν είναι ακριβώς το ίδιο.

Ο Robert Wright υποστηρίζει ότι, δεδομένου ότι οι πρόγονοί μας δεν μπορούσαν να συσσωρεύουν πόρους, οι γυναίκες μπορεί να έλκονται περισσότερο από την εξουσία παρά από τους πόρους. Ο Buss προτείνει το αντίθετο, με τη δύναμη να αποτελεί δείκτη των πόρων.

Αλλά για τους σκοπούς μας, δεν έχει σημασία ποιο ήρθε πρώτο. Και πολλές έρευνες δείχνουν ότι οι γυναίκες προτιμούν τους άντρες με υψηλό κύρος, τόσο σε έρευνες με ερωτηματολόγια, όσο και σε πειράματα στον πραγματικό κόσμο (Gueguen, 2012).

Ποια η αποτελεσματικότητα του να διαθέτεις status;

Με μία λέξη: τεράστια.

Σκέψου σαν απλά παραδείγματα τους διάσημους rockstars και ηθοποιούς ανά τα χρόνια. Ο Jimmy Page των Led Zeppelin χρησιμοποίησε αυτό το κύρος που διέθεται με το να κοιμάται με έφηβες κοπέλες και κανείς ποτέ δεν του έκανε τίποτα.

Αλλά φυσικά, δεν χρειάζεται να είναι καταχρηστική. Και τις περισσότερες φορές, δεν είναι.

Ακούμε για «κατάχρησης εξουσίας» αλλά δεν ακούμε για τις αμέτρητες περιπτώσεις όπου οι γυναίκες είναι περισσότερο από ευτυχείς να κοιμηθούν με έναν ισχυρό άντρα. Από την εμπειρία μας πάνω από 15 χρόνια σαν κοινότητα εδώ στο GentlemenOnly, έχουμε γίνει μάρτυρες σε περισσότερα από ένα παραδείγματα πρόθυμων ελκυστικών κορασίδων που πηγαίναν με υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών κλπ.

Για να στο κάνουμε και λίγο πιο ελαφρύ το άρθρο, από εδώ και πέρα θα σημείωσεις με μεγάλα γράμματα τον εξής κανόνα του GentlemenOnly:

«Μία γυναίκα προτιμάει να είναι δεύτερη ή τρίτη στη ζωή του μάγκα ΠΑΡΑ πρώτη στου μαλάκα.»

Sorry, φίλε, αλλά είναι αυτό που είναι. Αν δεν σου αρέσει πως λειτουργεί η φύση κάνε μήνυση στο σύμπαν ή όπου αλλού πιστεύεις. Επειδή, όμως, εδώ πιστεύουμε πως ήρθες για να μάθεις κάποιες πραγματικά πρακτικές συμβουλές και όχι κονσερβοποιημένες ατάκες πεσίματος στον δρόμο, κατά βάθος είσαι μέσα σου συμφωνείς μαζί μας. Για αυτό συνέχισε να διαβάζεις και ετοιμάσου για αυτά που έρχονται, να γουστάρεις.

3. Επίδειξη (ή προσποίηση) δέσμευσης

Οι άντρες αποδεικνύουν την προθυμία τους να δεσμευτούν με μια σειρά από τρόπους:

  • Δείχνοντας ενσυναίσθηση και κατανόηση (κατατάσσεται στο #1 για μακροχρόνιες γνωριμίες)
  • Επιδεικνύοντας πίστη (κατάταξη #2 για μακροχρόνιες γνωριμίες)
  • Ειλικρίνεια και διαφάνεια
  • Ενεργώντας ειλικρινά
  • Επικοινωνώντας της τα συναισθήματα άμεσα και ανοιχτά
  • «Να είσαι ο εαυτός σου»
  • Επίδειξη καλοσύνης
  • Επιδείξεις αγάπης προς τα παιδιά (La Cerra, 1995) ή τα κατοικίδια ζώα (Tiefferet et. al., 2013)
  • Σήματα ότι είναι πρόθυμος να βοηθήσει στο σπίτι (Bleske-Rechek, 2006)
  • Διακηρύσσει την αγάπη
  • Συζήτηση για μελλοντικά σχέδια
  • Δείχνοντας ενδιαφέρον για τα προβλήματά της
  • Βοηθώντας την
  • Περνάει πολύ χρόνο μαζί της
  • Επιμονή στο φλερτ
  • Οποιοδήποτε μήνυμα που λέει «είμαι πρόθυμος να διοχετεύσω πόρους, χρόνο και προσπάθεια μακροπρόθεσμα»

Οι άντρες προσφέρουν δέσμευση με αντάλλαγμα την αποκλειστική σεξουαλική πρόσβαση σε μία γυναίκα. Ο άγραφος κανόνας της ανταλλαγής είναι: «Εγώ θα φροντίσω για σένα και τα παιδιά και εσύ θα κοιμάσαι μόνο μαζί μου».

Οι γυναίκες είναι εκ φύσεως συντονισμένες στο να δίνουν προσοχή στο επίπεδο της επένδυσης και της δέσμευσής του.

Και είναι πολύ συντονισμένες στο να εντοπίζουν τις αλλαγές με την πάροδο του χρόνου, γιατί όσο περισσότερο διαρκούν τα θετικά σήματα, τόσο πιο δύσκολο είναι να τα προσποιηθούν.

Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι ορισμένοι άντρες δεν είναι πρόθυμοι να προσποιηθούν για κάποιο χρονικό διάστημα. Και, πράγματι, πολλοί άντρες προσποιούνται δέσμευση για να αποκτήσουν σεξουαλική πρόσβαση σε μια γυναίκα, μόνο και μόνο για να την κοπανήσουν μετά το σεξ. Ή, ακόμη χειρότερα για εκείνη, αφού έχει γεννήσει.

Η προσποίηση δέσμευσης για σεξουαλική συνεύρεση είναι πιο διαδεδομένη σε πολιτισμούς όπου το περιστασιακό σεξ είναι σπανιότερο και οι μακροχρόνιες γνωριμίες είναι ο κανόνας.

Γιατί έτσι;

Επειδή στις πιο συντηρητικές κουλτούρες και περιβάλλοντα οι γυναίκες αρνούνται το περιστασιακό σεξ στους περισσότερους άντρες, οπότε οι άντρες «αναγκάζονται» είτε να δεσμευτούν… είτε να προσποιηθούν δέσμευση. Οι Ευρωπαίες γυναίκες γενικά είναι πιο ανοιχτές στο περιστασιακό σεξ και οι άνδρες έχουν λιγότερη ανάγκη να προσποιηθούν δέσμευση.

Ψεύτικη ειλικρίνεια για να επιδείξεις υψηλή αξία

Μερικοί από τους πιο προχωρημένους παίκτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν στρατηγικά την «ψεύτικη ειλικρίνεια».

Για παράδειγμα, μπορεί ένας τέτοιος παίκτης να μιλήσει για το παρελθόν του. Αυτό ακούγεται σαν ειλικρινής αποκάλυψη και «ξεκαθάρισμα» ενώ στην πραγματικότητα τον τοποθετεί ως παίκτη με υψηλή σεξουαλική αγοραστική αξία – sexual market value (οι άντρες με χαμηλό SMV δεν κάνουν πολύ σεξ). Καθώς μοιράζονται την ιστορία, αφήνουν την πόρτα ανοιχτή για την πιθανότητα δέσμευσης τώρα που επιτέλους ωριμάζουν.

Και αυτό είναι το όνειρο της γυναίκας: ένας άντρας με υψηλό SMV, λίγο κατεργάρης, που τώρα μπορεί να σταματήσει μόνο γι’ αυτήν. Εκεί βασίζεται ολόκληρη η βιομηχανία των συναισθηματικών ταινιών και άρλεκιν. Τα λεγόμενα πορνό για γυναίκες.

Πώς χρησιμοποιείς την ψεύτικη ειλικρίνεια έναντι του ανταγωνισμού;

Η υποτίμηση της προθυμίας ενός άντρα να επενδύσει μακροπρόθεσμα είναι αποτελεσματική για να επιτεθεί σε έναν αντίπαλο για μακροχρόνια γνωριμία (Buss & Schmitt, 1996).

Στην έρευνα του Buss, η αποκάλυψη ότι ένας άντρας έχει σοβαρό δεσμό κατατάχθηκε ως η πιο αποτελεσματική τακτική για να καταστήσει έναν αντίπαλο λιγότερο ελκυστικό στις γυναίκες (Buss, 2016).

Αμφιβάλλουμε, όμως, αν είναι πολύ αποτελεσματικό να δυσφημίζονται οι άντρες που επιδιώκουν περιστασιακό σεξ. Η γοητεία του «παίκτη» μπορεί να είναι πολύ ελκυστική κυρίως για βραχυπρόθεσμο σεξ.

Ποια η αποτελεσματικότητα της ειλικρίνειας για δέσμευση;

Δεν έχει αποτελεσματικότητα η δέσμευση πριν το σεξ στις σύγχρονες δυτικές κοινωνίες.

Από την άλλη, όμως, σε πολύ συντηρητικούς πολιτισμούς μπορεί να λειτουργήσει ακόμη και από νωρίς.

Αλλά στις ελευθεριάζουσες κουλτούρες η δέσμευση είναι επιλογή μόνο αν επιδιώκεις μακροχρόνια σχέση, αφού έχετε έρθει κοντά με την κοπέλα σου και ιδανικά αφού έχει ήδη δείξει αρκετά ότι της αρέσεις και σε θέλει.

Τότε η δέσμευση κάνει μια μακροχρόνια σχέση και πιο πιθανή και πιο σταθερή.

Για τους περισσότερους άντρες, η δέσμευση είναι μια βασική προϋπόθεση που απαιτούν οι γυναίκες για να συνάψουν μια σχέση.

Λίγοι άντρες, είτε πολύ ελκυστικοί εμφανισιακά (με υψηλό replication value) είτε πολύ πλούσιοι (με υψηλό survival value) μπορούν να κάνουν χωρίς δέσμευση σεξάκι.

Αυτά οι γυναίκες κατατάσσουν στα υψηλότερα επίπεδα ως δείκτες δέσμευσης:

WWgI IIBGmNz5 fxXTRxe1gQn9wQmQJk5lyWAqHfiLTAKX6xqibfgbNJTNdhCq5Y4reHqPprrHwMA QkpvLPMcQrAeJg 40hNt09es6GmlE9IsFZh8kDlV8zl PGkje baIEDg9t3q6cWltBiA
Source: David Buss, https://doi.org/10.1080/00224499409551752

Η αποτελεσματικότητα της ειλικρινούς επικοινωνίας

Η ειλικρινής επικοινωνία και η επίδειξη ευαλωτότητας μπορεί να είναι ελκυστικές για τις γυναίκες, καθώς υποδηλώνουν ότι ο άντρας «είναι ο εαυτός του» και «ανοίγεται ειλικρινά» σε αυτήν.

Γι’ αυτό συνιστούμε πάντα στους άνtρες να ακούνε περισσότερο απ’ ό,τι μιλούν, αλλά και να ανοίγονται (στρατηγικά) κατά τη διάρκεια των συζητήσεων. Το αμοιβαίο «άνοιγμα» συμβάλλει σε ένα θυελλώδες ειδύλλιο που πραγματικά την ξετρελαίνει (και που οδηγεί σε «άνοιγμα» των ποδιών αργότερα).

Αγάπη & αφοσίωση για LMR

Τέλος, η ομολογία αγάπης και αφοσίωσης μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί από πιο αδίστακτους άντρες για να ξεπεράσουν την αντίσταση της τελευταίας στιγμής (Last Minute Resistance) στο σεξ, όταν εκείνη είναι ακόμα σε αμφιταλαντεύσεις.

4. Επίδειξη ικανότητας

Επίδειξη σωματικής ικανότητα με κάποια αθλητική επιτυχία

Οι γυναίκες θέλουν υγιείς και σωματικά δυνατούς άντρες ή τουλάχιστον, πιο δυνατούς από αυτές.

Οι άντρες δείχνουν τη σωματική τους δύναμη με τους εξής τρόπους:

  • Παίζοντας ανταγωνιστικά αθλήματα
  • Επιδιώκοντας ανταμοιβές και νίκες στα αθλήματά τους
  • Επιδιώκοντας ρόλους κύρους στα ομαδικά αθλήματα (π.χ. πασαδόρος ή αρχηγός ομάδας)
  • Σηκώνοντας βάρη

Η σωματική επιδεξιότητα σχεδόν σε οποιαδήποτε σωματική προσπάθεια αποτελεί ένδειξη τόσο υγείας όσο και υψηλότερης από το μέσο όρο φυσικής κατάστασης.

Πώς να χρησιμοποιήσεις την σωματική επίδειξη έναντι του ανταγωνισμού;

Υπάρχουν πολλά επίπεδα ανταγωνισμού όταν πρόκειται για σωματική ικανότητα.

Η νίκη στα αθλήματα είναι ένας τρόπος επίδειξης της σωματικής υπεροχής σε ένα ελεγχόμενο και ασφαλές περιβάλλον.

Οι άντρες, επίσης, υποτιμούν την επιτυχία άλλων αντρών που σχετίζονται με τον αθλητισμό, για παράδειγμα υπονοώντας ότι είναι «μόνο μπράτσα και καθόλου μυαλό» ή ότι κάνουν χρήση αναβολικών.

Η σωματική υπεροχή τροφοδοτεί επίσης την κοινωνική κυριαρχία, με τους άνδρες να προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν το μέγεθος και τις σωματικές απειλές για να επιβάλουν την κυριαρχία τους έναντι των άλλων.

Αποτελεσματικότητα της μυϊκής επίδειξης

image 3

Κατά γενικό κανόνα, οι αθλητικοί άντρες, ιδίως οι επιτυχημένοι, έχουν περισσότερες σεξουαλικές συντρόφους από τον μέσο όρο.

Αλλά με το να αθλείσαι γενικά είναι πολύ αποτελεσματικό ΑΝ αποκτάς επίσης κύρος και χρήματα με τις αθλητικές σας δραστηριότητες.

Διαφορετικά, έχει ελάχιστα αποτελέσματα αν παίζεις σε ερασιτεχνικό επίπεδο.

Όσον αφορά τους μυς, υπάρχει μεγάλη μεταβλητότητα στις προτιμήσεις των γυναικών, οπότε δεν είναι μια ευθεία σχέση όπου «το περισσότερο είναι πάντα καλύτερο» Οι πολύ αδύνατοι σωματότυποι είναι συνήθως απωθητικοί και, σύμφωνα με ορισμένες μελέτες, προτιμάται η μέτρια ποσότητα μυϊκής μάζας (Frederick, 2007).

Επίδειξη σεξουαλικής ικανότητας-υπεροχής

Επικαλυπτόμενοι αλλά ανεξάρτητοι δείκτες σωματικής ανδρείας είναι οι επιδείξεις σεξουαλικής ικανότητας.

Κάθε άντρας καλός στην πίστα του χορού παραπέμπει επίσης στο σεξ, ενώ ο καλός συντονισμός της μουσικής υποδηλώνει καλή ρυθμικότητα, η οποία είναι σημαντική για να βοηθήσει τις γυναίκες να επιτύχουν οργασμό.

Τα σήματα σεξουαλικής ικανότητας δεν απαιτούν στην πραγματικότητα αρρενωπότητα. Για την ακρίβεια, απαιτεί ένα επίπεδο άνεσης με το σώμα του ατόμου και μια «ελεύθερη ροή» της κίνησης που σπάνια συναντάται στους πιο αρρενωπούς άνδρες.

Σκέψου τους λατίνους χορευτές τανγκό, ή τους ελαφρώς θηλυκοποιημένους glam rock stars όπως τον Axl Rose.

Ορισμένοι ειδικεύονται, κανονικά, στο να ρίχνουν γυναίκες κάνοντάς τις να καυλώνουν, να τις ελκύουν σεξουαλικά και να τις κάνουν να νιώθουν ελεύθερες να εκφραστούν πλήρως μαζί τους. Μπορούν να το κάνουν με άμεση σεξουαλική επικοινωνία, με υπονοούμενα για σεξ ή, ακόμα καλύτερα, έμμεσα με τη γλώσσα του σώματος.

Ποια η αποτελεσματικότητα της σεξουαλικής ικανότητας;

Αυτό απαιτεί δυνατές δεξιότητες.

Μπορεί να γυρίσει σε έναν άντρα άσχημα μπούμερανγκ και να τον κάνει να μοιάζει με διεστραμμένο αν το κάνει λάθος – όπως κάνουν οι περισσότεροι άντρες, μεταξύ μας.

Αλλά είναι πολύ αποτελεσματικό αν γίνει καλά. Πιο αποτελεσματικό για το βραχυπρόθεσμο ζευγάρωμα παρά για το μακροπρόθεσμο, αν και όπως είδαμε υπάρχει συχνά επικάλυψη μεταξύ των δύο. Και είναι πάντα εύκολο για τους άντρες υψηλής αξίας να μεταπηδήσουν από το περιστασιακό σεξ στο μακροπρόθεσμο ραντεβού, αν το επιθυμούν.

5. Επίδειξη αυτοπεποίθησης

Η αυτοπεποίθηση είναι δείκτης status (Barkow, 1989) και των επιτυχιών του παρελθόντος.

Ο David Buss λέει ότι οι άντρες με υψηλή αυτοπεποίθηση κερδίζουν περισσότερα χρήματα και βρίσκουν πιο εύκολα ερωτικές συντρόφους, ενώ πολλοί άντρες προσπαθούν να εμφανίζονται πιο δυναμικοί και κυρίαρχοι όταν βρίσκονται κοντά σε γυναίκες που τους αρέσουν.

Πώς χρησιμοποιείς την αυτοπεποίθηση έναντι του ανταγωνισμού;

Οι άντρες ανταγωνίζονται για την κοινωνική θέση.

Η αυτοπεποίθηση είναι εξαιρετικά χρήσιμη επειδή συσχετίζεται στενά με την κοινωνική θέση και την εξουσία. Και η κοινωνική θέση και η δύναμη οδηγούν στη συνέχεια σε ευκαιρίες ζευγαρώματος.

Αποτελεσματικότητα του να έχεις αυτοπεποίθηση

Η αυτοπεποίθηση είναι αποτελεσματική ανά πάσα στιγμή.

Ο τσαμπουκάς, όπως και η ανάληψη ρίσκου, μπορεί επίσης να είναι αποτελεσματικός για σύντομο χρονικό διάστημα, με έρευνες να δείχνουν ότι οι γυναίκες προτιμούν τους άνδρες που επιδεικνύουν ριψοκίνδυνη συμπεριφορά (Petraitis, 2014), ακόμη και τους άνδρες που είχαν ουλές στο κεφάλι (Burris, 2009).

jqFt70GIWwgJbs8fsvu eu awQVAdJFTUSsSqFywcwC BTF
Πηγή: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/jasp.12237

Οι άντρες πρέπει να προσέχουν να μην το παρακάνουν με τον τσαμπουκά. Αν το παρακάνεις, θα είναι το ισοδύναμο της υπερεπένδυσης. Μοιάζεις σαν να καμαρώνεις για χάρη της, και αυτό της δίνει όλη τη δύναμη της επιλογής.

Θα ήταν το ισοδύναμο των πουλιών που χορεύουν για να κάνουν επίδειξη. Μπορεί να χορεύουν καλά, αλλά η δύναμη εξακολουθεί να είναι όλη δική της για να διαλέξει και να επιλέξει.

Επιπλέον η μαγκιά ή τσαμπουκάς αν θέλεις, δεν είναι η πιο αποτελεσματική στρατηγική, επειδή είναι έμμεση. Στοχεύει περισσότερο στο να εντυπωσιάσει άλλους άνδρες παρά στο να επικεντρωθεί πραγματικά στη διαδικασία προώθησης ενός ειδυλλίου με μια γυναίκα.

Η στρατηγική του μαλάκα

Μερικοί άντρες είναι από τη φύση τους μαλάκες, ενώ κάποιοι άλλοι επιδιώκουν σκόπιμα να είναι πιο αντικοινωνικοί και δυσάρεστοι με την πεποίθηση ότι έτσι θα κερδίσουν περισσότερες γυναίκες.

Αλλά είναι αλήθεια;

Έχει αποτελεσματικότητα το να είσαι μαλάκας;

Yπό ορισμένες, περιορισμένες συνθήκες, λειτουργεί.

Πρέπει, λοιπόν, να ψάξουμε λίγο βαθύτερα εδώ.

Η μελέτη των Urbaniak και Killman δείχνει ότι οι γυναίκες θα διάλεγαν «καλά παιδιά» τόσο για άλλες γυναίκες όσο και για τον εαυτό τους, αν και μερικές γυναίκες διάλεγαν ένα καλό παιδί για άλλες γυναίκες και ένα κακό αγόρι για τον εαυτό τους – αλλά και πάλι μειοψηφία των γυναικών.

Σε μια παρόμοια μελέτη με διαφημίσεις γνωριμιών, μιμούμενη έτσι ένα πιο ρεαλιστικό σενάριο μακροχρόνιων γνωριμιών, εξακολουθούσαν να επιλέγουν περισσότερο τους καλά παιδιά. Ή, ακριβέστερα, οι άντρες που επέδειξαν αλτρουισμό ως ένδειξη φλερτ, χρησιμοποιώντας λέξεις κλειδιά όπως «είμαι εθελοντής σε τράπεζα τροφίμων» ή «μου αρέσει να βοηθάω τους ανθρώπους».

Η ηλικία είναι ένας άλλος παράγοντας που μπαίνει στο παιχνίδι. Οι νεότερες γυναίκες τείνουν να ξετρελαίνονται περισσότερο με την εικόνα του κατεργάρη κακού παιδιού, ενώ οι μεγαλύτερες γυναίκες τείνουν να προτιμούν περισσότερο τον σταθερό και ώριμο τύπο.

Ο Viren Swami καταλήγει στο συμπέρασμα ότι αν ο «ευγενικός τύπος» δεν έχει αυτοπεποίθηση και μοιάζει να αφήνει τους πάντες να τον ποδοπατούν, τότε το κακό αγόρι μπορεί να είναι η προτιμώμενη επιλογή.

Αν, όμως, μιλάμε για έναν άντρα με αυτοπεποίθηση, τότε το κακό αγόρι απευθύνεται σε ένα μικρότερο κομμάτι του πληθυσμού, ενώ είναι απωθητικό σε ένα πολύ μεγαλύτερο.

Η στρατηγική του «καλού» μαλάκα

Σημειωτέον ότι ο καλός «μαλάκας» δεν είναι απαραίτητα αντίθετος από τον κοινό μαλάκα.

Οι γυναίκες το λατρεύουν όταν ένας κατά τα άλλα ευγενικός και εκλεπτυσμένος άντρας δείχνει μια απαλή μορφή επιθετικότητας και αντικοινωνικότητας και λοξοκοιτάει προς τον «πραγματικό» αντικοινωνικό μαλάκα.

6. Επίδειξη ευφυΐας

αυτοπεποίθηση και εφυια

Μερικά από τα χαρακτηριστικά είναι:

  • Χιούμορ
  • Ποίηση
  • Τέχνες
  • Καλές συζητήσεις και έξυπνες κουβέντες
  • Οποιαδήποτε λεκτική πτυχή του «παιχνιδιού»

Ο εξελικτικός ψυχολόγος Geoffrey Miller (Miller, 2000) λέει ότι πολλές από τις «ανώτερες» μορφές της ανθρώπινης νοημοσύνης δεν είναι παρά δείκτες καταλληλότητας.

Δεδομένου ότι υπάρχει μεγάλη αλληλοεπικάλυψη μεταξύ της επιτυχίας στις τέχνες και του status, καθώς και μεταξύ της αποπλάνησης και τις έξυπνης κουβέντας, νομίζουμε ότι ο Miller έχει δίκιο.

Ποια η αποτελεσματικότητα της ευφυΐας;

Από εμάς είναι ΝΑΙ, με ορισμένες επιφυλάξεις.

Ίσως έχεις διαβάσει στο Tinder μερικές φορές για γυναίκες που αυτοπροσδιορίζονται ως «sapiosexual».

Λοιπόν, αποδεικνύεται ότι μπορεί να είναι αλήθεια. Αν και μόνο μια μειοψηφία των ανθρώπων έλκεται σεξουαλικά από τη νοημοσύνη (1% έως 8%), η σαπιόσεξουαλικότητα υπάρχει (Gignac et. al., 2017). Δεν πρόκειται για γραμμική συσχέτιση, όμως, και υπάρχει ένα ανώτατο όριο: όταν κάποιος είναι πολύ έξυπνος, όπως το επίπεδο ιδιοφυΐας, τότε η έλξη μειώνεται.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι γυναίκες γενικά έλκονται από άνδρες που θεωρούν ότι είναι καλύτεροι από τις ίδιες. Όταν όμως η διαφορά είναι πολύ μεγάλη, τότε η αποσύνδεση είναι επίσης πολύ μεγάλη. Το ίδιο ισχύει και για τα ανδρικά χαρακτηριστικά: μελέτες δείχνουν ότι μια αρρενωπή φωνή είναι ελκυστική, αλλά πέρα από ένα συγκεκριμένο όριο, δεν είναι πλέον ελκυστική.

Αυτό που λειτουργεί καλύτερα με την ευφυΐα είναι οι εκφράσεις της ευφυΐας. Ο δείκτης νοημοσύνης από μόνος του δεν κάνει τίποτα για την έλξη, το μόνο που λειτουργεί είναι το πώς τον μεταδίδεις (δηλαδή: να ακούγεσαι έξυπνος, και έξυπνος, και εκλεπτυσμένος).

Πάρε για παράδειγμα το παλιό κλισέ ότι στις γυναίκες αρέσουν οι άντρες που τις κάνουν να γελούν. Είναι αλήθεια, στις γυναίκες αρέσουν οι άντρες που τις κάνουν να γελούν (Bressler, 2005). Και αυτό συμβαίνει επειδή το χιούμορ είναι μια εύκολα αναγνωρίσιμη έκφραση ευφυΐας, μαζί με τις καλές ατάκες και τις ανταπαντήσεις ή την καλή συζήτηση και το να την κάνει να νιώθει καλά.

Το «παιχνίδι», από πολλές απόψεις, είναι επίσης μια έκφραση ευφυΐας.

7. Διασημότητα (Social Proof)

Το social proof περιλαμβάνει:

  • Μια ομάδα από γαμάτους και ενδιαφέροντες φίλους
  • Υψηλή ή καλή θέση σε αυτή την ομάδα
  • Γυναίκες θερμές και φιλικές απέναντί σου (female preselection)

Όλα τα παραπάνω λειτουργούν αποτελεσματικά. Και θα προσφέρουν υπέρμετρη επιτυχία στο ζευγάρωμα όταν ενισχύονται από τη φήμη.

Η φήμη είναι η νέα υπερδύναμη του ζευγαρώματος. Ακόμα και ο Dan Bilzerian οποτε τον ρωτάνε ποιος είναι ο νούμερο ένα παράγοντας της τεράστιας επιτυχίας του με τις γυναίκες, ονομάτισε τη φήμη. Και μιλάμε για έναν άνθρωπο με status, πόρους στο απόλυτο maximum.

Η δύναμη της φήμης ήταν περιορισμένη κατά το μεγαλύτερο μέρος της εξέλιξής μας. Εξάλλου, όλοι ήταν «γνωστοί» σε μικρές φυλές και το να είσαι «διάσημος» είχε κάποια οφέλη, αλλά αυτά περιορίζονταν από το μέγεθος της φυλής.

Σήμερα, η τεχνολογία έχει αλλάξει το παιχνίδι. Η πρόσβαση σε εκατομμύρια δυνητικούς συντρόφους που επιλέγουν μόνοι τους να σε ακολουθήσουν επειδή τους αρέσεις είναι μια πραγματική αλλαγή στο παιχνίδι.

Ξεκίνησε με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και έφτασε σε νέα ύψη με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ποια η αποτελεσματικότητα της φήμης;

Τεράστια. Αλλά εδώ χρειάζεται μια μικρή προειδοποίηση.

Είναι αποτελεσματικό εργαλείο από τη στιγμή που το έχεις. Όχι με την έννοια ότι πρέπει να επιδιώξεις τη φήμη ως στρατηγική γνωριμιών. Για τους περισσότερους άντρες, αυτό είναι σαν να επιδιώκεις να γίνεις πλούσιος κερδίζοντας το λαχείο.

Συμβουλή για τους περισσότερους ανθρώπους εκεί έξω: επικεντρωθείτε στο να έχετε έναν καλό κοινωνικό κύκλο φίλων, συμπεριλαμβανομένων των γυναικών φίλων.

Ωστόσο, αν έχεις μια ευκαιρία να γίνεις διάσημος, αυτό είναι όσο πιο κοντά γίνεται στον γυναικείο παράδεισο.

Η φήμη παρέχει στους άντρες δύναμη και πόρους ταυτόχρονα, καθώς και μια μαζική αγορά για τη διαφήμισή τους. Οι οπαδοί επίσης αυτοεπιλέγονται, πράγμα που σημαίνει ότι πολλοί από αυτούς που επιλέγουν να σε ακολουθήσουν σε συμπαθούν ήδη.

Η φήμη μπορεί επίσης να βοηθήσει στην υπέρβαση της εμφάνισης. Μελέτες δείχνουν ότι οι μέτριας εμφάνισης διάσημοι άνθρωποι έχουν μεγαλύτερο συναισθηματικό αντίκτυπο από τους μη διάσημους αλλά ελκυστικούς (Gakhal, 2008).

Επίσης, εξοικειωνόμαστε με τους διάσημους ανθρώπους και υπάρχουν πλέον πολλές μελέτες που δείχνουν ότι η εξοικείωση γεννάει συμπάθεια και έλξη (Peskin, 2004).

Επιπλέον, υπάρχει ο νόμος των μεγάλων αριθμών. Βάλε τον εαυτό σου μπροστά σε αρκετούς ανθρώπους και είναι βέβαιο ότι θα βρείς κάποιον που θα σε συμπαθήσει.

Εν ολίγοις: γίνε αρκετά διάσημος, και ακόμη και ένας κατά τα άλλα μη ελκυστικός άνδρας θα μπορούσε να συγκεντρώσει μεγάλο αριθμό πρόθυμων γυναικών σεξουαλικών συντρόφων.

Μεγιστοποιώντας τα αποτελέσματα με τις γυναίκες

Όπως μπορείς να δείς, οι άντρες έχουν πολλά διαφορετικά εργαλεία στη διάθεσή τους. Στη σημερινή κοινωνία μας, υπάρχουν αρκετοί δρόμοι προς την επιτυχία, ώστε οι άντρες να μπορούν να «ειδικευτούν» σε έναν ή λίγους από αυτούς, ανάλογα με το γούστο ή την κλίση τους.

Οι άντρες μπορούν επίσης να αναπληρώσουν αυτό που τους λείπει σε έναν τομέα υπερβαίνοντας σε έναν άλλο.

Με αυτές τις πολλές επιλογές, το μόνο που απαιτείται είναι να σηκώσει κανείς τα μανίκια του και να δουλέψει.

Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα για το πως να χτίσεις πραγματική αυτοπεποίθηση και πως να αποκτήσεις όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται ένας άντρας για να επιβιώσει στη σύγχρονη κοινωνία, μπορείς να διαβάσεις το βιβλίο μας: «Μυστικά Αξίας: Πως να Αποκτήσεις τη Νοοτροπία Ενός Γαμάτου Άντρα.»